søndag 11. mars 2012

Turdag med familien

I dag har vi vært på skitur med familien. Mamma fikk gå med Nicko og jeg gikk med Pekko for første gang på ski. Pekko eide null respekt for at jeg gikk på ski, han hoppet på meg i full fart, hoppet oppe på skiene mine og bare tulla. Og når jeg slapp han, prøvde han å løpe ned Nicko som trakk lenger fremme. En liten tålmodighetsprøve til å starte med.

Han fikk litt dreisen på det når vi satte opp farta og da trakk han bra, men må nok på noen turer til før det blir helt bra. : )

Til lunsj hadde jeg tatt med mine hjemmelagde rundstykker og selvfølgelig når man er på tur, så må kvikk lunsjen fram sammen med kakao. Deilig lunsj i sola.


Fått på bot dekkenet i pausen


Rulle i snøen var også en aktivitet Pekko syns er morsom, spesielt når vi da skal gå på ski






Etter tur ble det søndagsmiddag hjemme hos mamma og pappa.
Nå ligger de firbente rett ut som slakt og er veldig fornøyde med dagen de og.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar