mandag 26. august 2013

NKK Bjerke

Lørdag stilte jeg Pekko på NKK Bjerke, han står for championatet og dette var årets siste NKK utstilling for vår del.

Men det ble ingen champion tittel på Pekko denne gang, dommeren likte ikke at jeg hadde klippet pelsen på halen til Pekko. Men som jeg sa til dommeren, det er en grunn for det ;)
Fordi jeg hadde klippet pelsen på halen, så ble det en blå sløyfe på oss.

Surt, men jeg skjønner det på en måte... : /
Kritikken kan leses på siden til Pekko på www.nickoaro.com

Siden vi først var på Bjerke, så kunne vi like så gå et hopp løp også.
Banen var fin og flere lange strekker hvor farta kunne bli stor.



Jeg ser på filmen at jeg gikk en del lenger ved hinder 2 enn jeg hadde planlagt, nettopp fordi muren ikke stod i rett linje.
Og jeg gikk rett i fella og dro Pekko forbi.

Han gikk riktig inn i slalomen, men bommer på pinne 2, tilbake for å rette opp. Her begynner Pekko og bli frustrert og litt vel ivrig, for da begynner han å bjeffe.

Ved hinderne etter slalomen, går jeg heller ikke som jeg briefet og er veldig passiv der nede. Venter litt for mye på han. Og jeg gir han en dårlig linje fra lengden til hjulet.

Vi fikk 20 feil (2 vegringer og 2 riv) og på dette løpet endte vi på en 3.plass, med beste tid.
Langt fra vårt beste løp, men dette var det vi klarte denne dagen.

Pekko med sin første hopp rosett






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar