torsdag 26. mai 2016

Eidsvoll og Nannestad stevnet

I helga var vi på Brårud da Eidsvoll og Nannestad arrangerte stevne.
Syns det har vært kjempefine baner i helga og det er vel noen dommere som begynner å bli favoritter å gå for.
Er selvfølgelig mest fornøyd med de to løpene vi har kommet gjennom, men selv i disk løpene syns jeg vi fikk til ting som vi hadde brifet. Og det jeg er aller mest fornøyd med var at Pekko hoppet skikkelig og hadde kun 1 riv gjennom hele helga.

Hopp 1 på lørdag virket det ikke som om Pekko gikk så fort som det pleier, men det gjør ingenting, da har ikke rev, men når jeg fikk krittikskjema, så ser jeg at han har løpt på 4,55 m/s og det er veldig bra syns jeg.
Det ble en 4. plass med napp, så nå mangler vi bare 1 napp til i kl. 1, så rykker vi opp til hopp 2 og mer handling.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar