tirsdag 10. april 2012

Påsketrening og mange bilder

Fikk trent i helgen og vi filmet litt.

Fra lørdagen:

Satte opp en hopp bane som Magne Alden har tegnet og Nicko var først ut. Se filmen hans her.
Første forsøk ble feilfritt og jeg var veldig fornøyd med runden. Tok den en gang til som også ble feilfri, så ga meg med det.
Og en film med Nicko når han trener litt fremadsending.

Pekko fikk prøvd seg litt han og, en liten film av han ser du her.
Sitt og bli fungerer bra. Han er veldig oppmerksom på meg og jeg må huske at han er fersk og ikke kan så mye enda.. Men syns han er flink.

Felttreningen ser jeg at jeg timer litt dårlig på belønningen, veldig greit med film så man ser det med egne øyne. Vi er i startfasen der og, så det blir nok veldig bra etterhvert.
Hvorfor jeg har hoppehinder på hver side, er at rumpa hans detter ned på siden og det er ikke det jeg vil belønne. Han skal ha 2 av og 2 på felt. Og når det gjelder oppgangen, vil jeg at han skal gå rett på og ikke lære seg at det mulig å hoppe opp på siden.

Fremadsendingen hans er det ingenting å si på, super fart.. Jippi, agility er gøy.

Svein dukket opp med kamera sitt og tok noen flotte bilder av Pekko den gale. Her kommer han i full fart og hopper langt over...


Litt av en hoppestil



Halvbror (på morssiden) Swing og Pekko har veldig lik hoppestil.. Ser jo like gale ut begge to




Pekko tar snarveien, kan jo ikke løpe rundt...





Pekko og Nox fikk løpe og leke etter hinderne var ryddet inn



















Søndagen:

Nicko var helt suuuuper å føre, han hadde skikkelig bra fremdriv og jeg kunne krysse bak så mye jeg ville. Wow, jeg ble helt imponert over gutten. Skikkelig flink og vi filmet selvfølgelig ikke, kamera lå trygt i sekken.

Pekko fikk trent litt allè slalom, fremadsending og litt føring. Han hadde ikke prøvd pølsa siden i sommer da vi hadde valpetrening, men den var det ikke noe problem å løpe gjennom, trengte ikke å holde den opp engang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar