fredag 24. mai 2013

Oslo hundeshow, fredag 24. mai

I dag var jeg på Grorud for å gå åpen hopp med Nicko og Pekko.

Banen var veldig fin og åpen, så det var bare å løpe på.
Dommer var Harald Schjelderup.

Jeg hadde ikke briefet på "Nicko" måten fordi jeg skulle gå med begge og da vil jeg konsentrere meg om Pekko.
Uansett så er jo jeg og Nicko så samkjørte at det ikke var noe problem.

Nicko gikk veldig bra og vi kom i mål feilfritt og endte med det på en 5. plass av 35 stk. Ikke dårlig av gammer'n min på 11 år.
Og det var bare 14 stk. som kom igjennom banen.

Se løpet til Nicko her

Pekko fikk også prøve seg, men han river hinder 1 og 2 og tuller med slalåmen opptil flere ganger, hopper ut av den og stikker til hoppehinderet.
Det får han ikke lov til, så jeg tar han tilbake til slalåmen og må tilslutt holde han fast før han får gå slalåmen en gang til, denne gangen gikk han hele og vi tok bare med oss noen hoppehinder på vei ut.

Han er flink som sitter og blir på start, men han girer seg så mye opp at det bare ble rot og han konsentrerer seg ikke.
Jeg er glad for at jeg tok tak i slalåm feilen og rettet opp, for jeg vil ikke ha noe unnasluntring på sånne ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar