mandag 15. august 2011

Lek og utstyr

Først litt reklame for nytt utstyr. Ting som er lett og få med seg uten å bære så altfor mye er kjekke ting å ha. Hvertfall nå som det har vært valpeshow med Pekko og til kommende utstillinger.

Før Ransäter utstillingen hadde jeg kjøpt en trillebag m/stol hos NKK. Tenkte denne måtte være kjekk å farte rundt med. I Sverige ble den fullpakket med klær til all slags vær, kamera osv. Stolen tåler en vekt opp til 100 kg. Så langt er jeg veldig fornøyd med tralla, eneste "minuset" er at stolen er litt vond å sitte på når man sitter en stund. Men med en liten pute så går det bra.

Og i sommer på Oslo Hundeshow var det en hundebutikk som hadde stand. Jeg har mer enn nok av hundeutstyr, men alltid moro å titte. Og de hadde noen veldig kjekke lette tøybur. Mine tøybur er fine enda, så trenger ingen oppdatering på de... Fram til nå...

Har ikke fått dette buret ut av hjernen siden og tenkte at det måtte jo passe perfekt oppe i nkk trillebagen min.. I dag tok jeg med trillebagen og Pekko opp på Kalbakken senter der www.jackandfriends.no ligger, og venninna mi jobber. De har også en side på facebook.
Pekko passet perfekt oppe i buret, og ikke minst, det passet perfekt oppe i trillebagen også. Ikke var det dyrt heller. Så vips hadde jeg et nytt tøybur.

Sånn ser NKK trillebagen ut:



Buret passer perfekt og man har enda plass til det man trenger på utstilling.


 Sånn ser det ut før man slår det opp, det er et pop up bur, så ingen løse stenger eller deler. Jeg kjøpt den minste størrelsen. (S)


Buret har tre åpninger, en foran, en på siden og en på toppen.


Pekko undersøker


Og titter nysgjerrig opp, buret er godkjent : )


Nicko må også undersøke, han er større enn Pekko, men passer fint i buret han også.



Man må se litt ordentlig ut på utstilling også, så nye klær er kjøpt inn. Det er sjeldent at klær man kjøper over nett passer, men denne gang satt de som støpt. : )

Etter litt reklame for utstyr så kommer det en bildeserie av gutta som leker i sofaen:

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar